۱-آیا فقط می توان مقالات فارسی ارسال نماییم؟
خیر. پژوهشگران می توانند مقالات خود را به زبان های فارسی یا انگلیسی آماده و ارسال نمایند.
۲-در صورت پذیرش مقالات بصورت شفاهی یا سخنرانی، آیا حتما باید درکنفرانس حضورداشته باشیم؟
توصیه می گردد که به منظور تبادل نظر و ارتقای علمی در صورت امکان در محل کنفرانس حضور داشته باشید. اما در صورتیکه امکان حضور نداشته باشید، گواهینامه کنفرانس برای شما ارسال می گردد و نیازی به حضور حتمی نیست و گواهینامه کنفرانس جهت عزیزان ارسال می گردد.
۳- آیا افرادی که به صورت غیر حضوری ثبت نام کردند گواهینامه دریافت می کنند؟
بله، به همه افرادی که به صورت غیر حضوری ثبت نام می کنند گواهینامه پست می شود.
۴- در قبال هزینه پرداختی چه مواردی به پژوهشگران تحویل می گردد؟ آیا تمام نویسندگان بایستی هزینه بپردازند؟
هزینه پرداختی شامل پذیرایی در روز کنفرانس، حضور در کنفرانس، بسته آموزشی کنفرانس ،CDمجموعه مقالات کنفرانس، گواهی پذیرش مقاله (درصورت وجود) و سایر موارد جنبی میباشد.
بدیهی است اگر تمام نویسندگان مقاله درخواست بسته آموزشی کنفرانس را داشته باشند، بایستی به تعداد هر نفر و مطابق با جدول هزینه های کنفرانس(قسمت خدمات در سامانه ) مبالغ تعیین شده را بپردازند، در غیر اینصورت صرفاً هزینه های تعیین شده برای نفر اول (ارائه کننده) دریافت می گردد.
۵- آیا به نویسندگان همکار گواهینامه دریافت می کنند ؟
بله!نویسندگان همکار در صورت پرداخت هزینه می توانند گواهینامه دریافت نمایند..
۶- آیا قبل از ارسال مقاله هزینه ای پرداخت می گردد؟ هزینه های کنفرانس به چه میزان است؟
خیر - پژوهشگران صرفاً پس از پذیرش مقاله آن ها (که از طریق ایمیل به اطلاع آن ها خواهد رسید) هزینه پرداخت خواهند نمود.
- حضور در کنفرانس با ارائه مقاله(اعضای هیئت علمی، اعضای انجمن ها، دانشجویان، آزاد)
- حضور در کنفرانس بدون ارائه مقاله(اعضای هیئت علمی، اعضای انجمن ها، دانشجویان، آزاد)
لیست هزینه ها و توضیحات مربوط به هر کدام از گروه های بالا در قسمت تعرفه های ثبت نام نشان داده شده است.
۷-هر نویسنده مقاله مجاز به ارائه چند مقاله به این کنفرانس می باشد؟
ارائه مقاله توسط پژوهشگران حداکثر ۵مقاله ازیک نویسنده مسئول و پنل، شرط پذیرش و چاپ مقاله نیز فقط منوط به پذیرش مقالات توسط کمیته علمی و پرداخت هزینه ثبت نام در کنفرانس می باشد.
۸- روند پذیرش و چاپ مقاله چگونه می باشد؟
کلیه مقالات پذیرفته شده توسط کمیته علمی و داوران (ارائه شفاهی، پوستر، مجموعه مقالات) پس از پرداخت هزینه ثبت نام به صورت خودکار در کتاب مجموعه مقالات و کتاب خلاصه مقالات به چاپ خواهد رسید.
۹- پس از ارسال اصل مقاله وضعیت آن (پذیرش، پذیرش همراه با اصلاحات و یا عدم پذیرش) اعلام می گردد .
توجه: با توجه به حجم تعداد مقالات در روزهای پایانی ارسال مقاله و کلیه مقالات پس از پذیرش وارد مجموعه مقالات و انجام سایر فرایندهای کنفرانس می گردند.
۱۰-مقاله را از چه طریقی بایستی برای کنفرانس ارسال نمود؟ ازطریق ایمیل یا سامانه کاربران؟ چگونه؟
برای ارسال مقاله قبل از هر کاری بایستی در سامانه کاربران سایت ثبت نام کنید. وارد قسمت ورود در سامانه کاربران شوید و نام کاربری و رمز عبور خود را در آنجا وارد نمایید. پس از ورود به سامانه کاربران جهت ارسال مقاله از منو های موجود به منو ارسال مقاله جدید بروید و فایل اصل مقاله را به یک فایل با فرمت word در سایت درج نمائید. در منو ارسال مقاله اصل مقاله از شما خواسته می شود. درهرجا نامی ازچکیده مقاله بود منظوراصل مقاله است.نیازی به ارسال چکیده مقاله نمی باشد..
ارسال مقاله ازطریق ایمیل انجام نمی پذیرد و بدیهی است مقاله ارسالی از طریق ایمیل بررسی نمی گردد و فرآیند کار را با مشکل مواجه می سازد ایمیل های کنفرانس صرفاً جهت پاسخ گوئی به نظرات، پیشنهادات، سؤالات، مشکلات و ... پژوهشگران در موارد خاص می باشد
۱۱-آیا مقالات مروری نیز مورد پذیرش واقع می شوند؟
بله، مقالات علمی- مروری که درباره موضوعات جدید باشند و مطالب جدیدی در آنها آورده شود مورد پذیرش قرار می گیرند اما اولویت ارائه شفاهی با مقالات پژوهشی می باشد.
۱۲- موضوعات مقالات باید در چه زمینه ای باشند؟
مقالات باید متناسب با محورهای کنفرانس بوده و در زمینه بررسی مشکلات مربوط به استان البرز باشند.
|